October 2, 2012

kater nak cantik.....? ? kan!!

tgk tajuk ni....semua perempuan suka nak jadi cantik,,,ni salah satu produk yang saya dapat kongsikan bersama wanita2 di luar sana yang nak nampak cantik,,...

jom try ni,buat muka nampak glowing dan berseri2,,,x kenal maka x centa....
Harga terkini RD 1 set RM60.00  (Harga Dulu : 50.00 Shj)
Penghantaran melalui pos shj,,,kalau dekat2 dgn saya,,,saya boleh byhand.. (Bangi + Kajang dan kawasan sewaktu dengannya).....
PM Deharisa  : 019-2994240/  YM: hettiyati@yahoo.com


TESTIMONIAL PENGGUNA; SET PENCERAHAN WAJAH (3 DALAM 1)
1)Sebelum ini wajah saya mempunyai masalah jerawat yang besar, kulit yang tidak sekata kerana sentiasa terdedah dengan pancaran matahari tetapi selepas menggunakan produk ini ,masalah jerawat besar kecut dengan cepat skali, kulit pun menjadi cerah sekata serta kelihatan gebu. Alhamdulillah..
Mimi mirza (15thn; Sri Kembangan, Selangor.

2)Kulit wajah saya sebelum ini mempunyai kesan parut-parut jerawat yang lama. Sukar untuk dihilangkan. Alhamdulillah setelah mencuba RD Beauty kulit muka saya licin & gebu.
Asmisawati; Sri kembangan, Selangor.

3)Akibat salah guna produk kecantikan, kulit muka saya naik jeragat yang agak teruk. Setelah teruja mendengar iklan produk ini, saya beranikan diri untuk mencuba. Alhamdulillah kesannya amat baik pada kulit saya. Jeragat saya tiada lagi dan kini saya juga memperkenalkan produk ini kepada rakan-rakan.
Halimaton; Damansara

4) Wajah saya seringkali timbul jerawat dan meninggalkan parut. Setelah menggunakan NIGHT CREAM RD, jerwat ternyata cepat kering, parut beransur hilang.
Yanti Shuriddin; Banting, Selangor.

5) Sebelum ini kulit saya mengalami masalah kulit berminyak & jerawat yang agak teruk. Alhamdulillah, selepas saya mencuba produk RD Beauty ini, jerawat pun makin berkurang,kulit saya pun sudah kurang berminyak. Terima kasih Rd Beauty.
Ainur; Bangi.

6) Semasa megandung, saya mengalami alahan teruk pada wajah terutamanya,terdapat banyak noda-noda hitam pada wajah, kulit menjadi kusam & tidak bermaya. saya risau dengan keadaan itu. Saya juga seorang yang cerewet dalam menjaga kecantikan kulit. Pelbagai produk telah saya cuba namun ianya kurang berhasil & cukup mengecewakan saya. setelah mencuba set rawatan Rd Beauty, masalah kulit saya mula menampakkan perubahan positif. Kulit saya kembali cerah, berseri & noda tiada lagi noda hitam 7 yang paling menggembirakan suami saya sentiasa memuji. Alhamdulillah.
Pn. Aisyah; Bangi, Selangor.

=================================================


Sabun RD


Night Cream


UV Krim (Siang)

No comments:

Post a Comment